Guitarpraise is back!

It's been seven years since I last posted but I've recently started again making videos again! I've not been making tabs though and won't be posting them on the blog, so do check out the Guitarpraise channel on Youtube for the videos, and subscribe to the channel to get updates whenever I post new stuff. Recent additions include Way Maker, Extravagant, Now I'm Free, Man of Sorrows, as well as a newer version of Mighty to Save from United's Israel tour (see below for the clip). Hope to continue posting!

21 comments:

Anonymous said...

Thank God! Great contents are on the way!

Unknown said...

Se agradece los aporte .fiel seguidor bless

ANDRAINO ADAMS said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Oscar Avila said...

Please upload the TABS bro, great web page this

Vishal Khatri said...

Great stuff man. Keep it up. Check out this original song on first rains. Hope you all like it. Click below.
Ghan Ghan - Vishal Khatri

melisatan said...
This comment has been removed by a blog administrator.
fabpaes said...

So long ago when I first started playing Hillsong United you were the o my one putting up tabs. I can thank you enough for the resources you created and time you but in. Countless numbers of people had incredible worship experiences many many years ago that may not have been possible without your efforts. Welcome back. I will still be following.

fabpaes said...

The only one**

merryastria said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Tonos de llamada Mp3 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Christopher LaPierre said...

Hi Welcome back. you are such a blessing. can you do "where you go, I go" Jesus Culture version? pkease

SOLO Music Gear said...

Thanks for sharing the meaningful information through this article. Get best and Best Guitar Kits in Canada.

NURUL YUDIANTO said...

Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin berbagi kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman di internet

Setelah beberapa waktu berusaha mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman secara online tetapi saya curang dan kehilangan Rp18,7 juta, kepada seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Nyonya Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang dari Access Loan Firm, sehingga teman saya meminta saya untuk mendaftar dari LADY ESTHER, jadi saya Menjerit dituangkan dan dihubungi LADY ESTHER. melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp250 juta dengan suku bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pengalihan pinjaman, saya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

Saya pikir itu adalah lelucon sampai saya menerima panggilan dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp250 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa-doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

canon said...

canon.com/ijsetup
canon.com/ijsetup
canon.com/ijsetup
canon.com/ijsetup
canon.com/ijsetup
canon.com/ijsetup
canon.com/ijsetup
ij.start.canon

Softwarew said...


Nice explanation and article. Continue to write articles like these, and visit my website at https://usacrack.info/ for more information.
Guitar Pro Crack

Simon said...

So happy you're back online again! You've got a lot of catching up to do! ��

1 said...

Hi, Thank You for sharing this video That was really Regarding guitarpraise is back< amazing Video

office plus Office Furniture UAE said...

Pretty! This was a really wonderful article. The structure is the name that how a Software is Flow to develop.
regarded by: Ac services dubai
amazing ! This was a really wonderful article.

SOLO Music Gear said...

Thanks for sharing such a informative blog on Electric Guitar Kits.Great Work.

Unknown said...

https//:musicmension.com

honoluluguitarlessons said...

Thank you for sharing this amazing info.
If you want to do Ukulele lessons Honolulu ? Honolulu guitar lessons offer different ukulele classes for learners. We are offering guitar classes at reasonable prices and learn music online with us. You can check our website to get more details and contact us through the Call or email for classes.